KALAS, TJEJMYS OCH HEMRESA

Denna helgen har varit så sjukt bra den också! Jag förlängde den med dagen igår, för då åkte jag hem till Oslo med mor och far. 
Helgen började med nattbussen hem på fredagen och jag kom hem vid 12:30 på lördag förmiddag. Så var det bara hem och äta och sen lägga sig i en timme, innan jag blev upphämtad av Jennifer som fixade mitt hår till 115-årskalaset jag skulle på med Linda.
Festen var så sjukt lyckad. Med massa roliga aktiviteter, tal och skönsång! 






Natten avslutades med en barfota promenad hem! 
Söndag var jag bakis en stund. Men på kvällen gick det över, för då var jag med tjejerna ute på Lögabergen och åt mat och skrattade tills vi tjöt! 


Sen igår drog vi till Stockholm och ut till Arlanda. Så handlade vi på taxfreen innan vi gick på flyget. Mamma och pappa har inte flugit på 13 år så det var på tiden nu. 


Det var skönt och komma hem, och lägga sig. 
Idag var det tugnt att gå upp, och jag har en fruktansvärt lång dag, både med skola, träning och kvällsjobb. 
Men det är bara att hålla ut! Hoppas ni har en fin vecka!
PUSS 

Kommentera här: