ÄNTLIGEN TILLBAKA!

Åh härliga måndag! 
Idag är jag äntligen tillbaka i skolan! Det är sjukt hur man kan längta efter något som annars är jobbigt och massa stånk och stön.
Förra veckan som var så kände jag mig väldigt ensamen när jag var hemma och såg på serier och inte kunde göra så mycket eftersom man måste hålla sig lugn efter en sån operation jag gjorde i halsen. Fick inte så mycket besök som jag ville ha och kom till insikt med att det är  ganska få nära vänner här i Oslo, tyvärr och jag har också upplevt det förr och det är skittråkigt. Även fast man försöker så är man ensam på söndagar och hade behövt lite sällskap den veckan jag var själv. Så just nu har jag hemlängtan till min semester, då mina tjejer väntar på mig och även mina killkompisar! 
Så nu är det slutspurt på terminstenta om att vara ledare i barnehagen och så är det ett par jobbveckor kvar! KÄMPA!
 

Peppar mig själv med en ny kaffekopp från lagerhaus för 69kr! 

Hoppas ni har en fin måndag och bra start på veckan! 
Tröstar mig själv med att trots att jag har en lång måndag, så får jag äntligen dra och träna! Hallelujah!
PUSS 

PS: Blev ett tyck-synd-om-mig-inlägg nu, men det var inte det som var tanken med det... Tycker bara att det är viktigt att prata om, för det är många som är ensamna men inte vågar säga nåt. DS 
1 v:

skriven

<3 uff, det var trist å høre. men veldig vanlig å føle det.

Svar: Ja, men det vänder nog nu när jag inte är sjukskriven längre och kan vara ute bland folk! ;)
Maria Pettersson

Kommentera här: