ADELE

I går kväll hade jag en toppenkväll! Eller ja, hela helgen har varit toppen! Jag har varit i Eliabeths stuga i sunne och legat på soffan och sett på alla Sagan om ringen-filmerna. På lördagen promenerade vi uppför slalombacken i Sunne, men det var väl ungefär det  vi orkade! Hehe!
Sen hade jag tur på lördagen och lyckades köpa ett par biljetter begagnat till Adele, så jag drog med mig Therese (eller ja, hon protesterade inte direkt) och vi fick se världens bästa och roligaste sångerska! 

 

I am mindblown! 🙌🏽🙌🏽🌟🌟 #adele #someonelikeyou

Ett filmklipp publicerat av Maria (@headoverheels91) Maj 1, 2016 kl. 3:40 PDT

Hon bjöd på skönsång blandat med massa historier och en massa skratt!!

Så nu ska jag leva på detta fram till fredag då jag ska vända hem en snabbis!
Hoppas ni får en bra vecka.
PUSS 


Kommentera här: