TIME TO OPEN A BOOK

Jaha hörni, då var det dags igen! Att öppna en skolbok.. Med tanke på den praktiska examen vi hade med musik, drama och bild så har vi (i alla fall inte jag) nästan inte öppnat en bok sen innan jul. Så idag köpte jag nya skolböcker och har märkt upp det som ska läsas. Så nu är det dags att bli plugghäst igen! Hehe!

Det enda tråkiga med skolböcker är att de kostar 1 miljard, men det får man väl leva med. Det är ju en investering i livet.

Jag ska fortsätta läsa och snegla lite på landskampen (där det just precis nu blev 1-0 till Sverige) innan jag lägger mig. Jag är ledig i morgon, på dagen och ska träna och dra till tandläkaren igen... 

Ha en fin kväll!
PUSS 
1 Polly:

skriven

Lycka till med pluggandet. Kram

Svar: Tack för det! :)
Maria Pettersson

2 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

skriven

Ja, det är verkligen trist att kursböcker kostar så otroligt mycket. Men å andra sidan kostar det typ inte att gå på universitet/högskola :P

Lycka till med pluggandet :)

Svar: Nej det är sant! :) tack för det!
Maria Pettersson

3 Kajsa:

skriven

Såg i din presentation att du pluggar till förskolelärare, vad kul! :)

Svar: Ja, det är jättekul! :D
Maria Pettersson

Kommentera här: