THE SQUAD

Alltså mina tjejer! Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan de! Jag är så glad jag har de och vi prata, skrattat och gråter tillsammans och vi bråkar och blir sams.
I går var jag hos Jennifer och färgade håret. Det blev inte riktigt som vi tänkt oss, men vi ska fixa till det på måndag så ni får se resultatet då.
Sen gick vi och fikade och då fick jag träffa alla som är hemma. Vi tog en kaffe på Espresso House och tjatade hål i huvudet på varandra. 

Foto av Linda :)

Sen på kvällen drack några av oss lite vin, käkade mat och tittade på Nile City 105,6. Alltså, gammal humor rostar aldrig! Hehe. 

 
Nu ska jag fortsätta titta på Gossip Girl (blivit besatt nu, haha!) och sen ska jag göra mig i ordning för 100års-festen som fyra av brudarna ska ha ikväll. Vi ska vara utklädda till pensionärer. Ska fota med mobilen i alla fall, så får ni se lite bilder någon dag.
Ha en trevlig lördag, det ska jag! 
PUSS 
1 Celine:

skriven

Så härligt att ha ett sådant gäng!

Svar: Ja de är helt fantastiska! :D
Maria Pettersson

2 Emma Engström:

skriven

Gossip Girl är ju en såå bra serie! :D

Svar: Jaa, jag vet :)
Maria Pettersson

3 Jennie Johansson:

skriven

Jag är beräknad den 30 mars :). Så är i vecka 38 :)

Svar: Så mysigt med en bebis! :)
Maria Pettersson

4 Linda Ph:

skriven

Hhahaha jag har också fastnat för Gossip girl! Sjukt att jag inte har sett den serien tidigare. Har av ngn anledning en sjuk crush på Chuck <3

Svar: Jag vet, men jag gillar Nate också! Han är såååå snygg! ;)
Maria Pettersson

Kommentera här: