ON MY WAY HOME

Jaha, då var jag på resande fot igen, för att åka hem till Västervik! 
Igår tog jag äntligen examen i Konst, kultur och kreativitet som har omfattat ämnena musik, drama och bild. Vi har gjort minikonsert, teater och ett bildprojekt. Sen hade vi till slut en teoridel som vi framförde igår. Det var så himla skönt att en två månaers lång examensperiod var över. 
Så igår eftermiddag gick jag och min grupp som jag har hängt med under denna period ut och firade att vi var färdiga med att äta på Fridays och så satt vi där en stund, så gick vi vidare till Olivia på Aker Brygge och mötte upp tre andra klasskamrater och tog en öl till. 



Sen efter det så gav jag mig själv en examenspresent genom att ta en piercing i örat. Har tänkt på den länge, men gjrode slag i saken först nu! Är väldigt nöjd och tror det kommer bli bra sen när det är läkt om ett par månader. 



Jag sitter på bussen mot Karlstad nu, där Nea ska  hämta upp mig med bilen så ska hon köra resten hem sen. Gött att åka bil och att få sällskap på resan! 
Nu ska jag hem och njua av ett förhoppningsvis soligt påsklov! 
PUSS 
1 ddianasliv.blogg.se:

skriven

Låter roligt med konst, kultur och kreativitet - och skönt att det är klart, såklart. Grattis eller vad man nu säger. :)
Ha ett fint påsklov!

Svar: Tack för det :)
Maria Pettersson

Kommentera här: