ADELE

Alltså, på riktigt! Tittar på ett program av och om Adele som gick på SVT för ett tag sen, så jag vet inte om det ligger på svtplay fortfarande.. Men hon är ju helt fantastisk, både musikaliskt och personligheten! Så himla rolig, och så mycket humor, men tvärseriös när hon sjunger.


Detta klippet cirkulerade på internet runt jul och har setts 88 201 042!!! Kan vi utvärdera det? Herregud! 


Och detta är en av de finaste och sorgligaste låtar jag vet om och detta klippet får mig att rysa över hela kroppen varje gång jag ser det! 

Tyvärr så är konserten i Oslo helt slutsåld så den kommer jag inte kunna gå på, men man kan inte få allt här i livet..
PUSS 
1 Tilda Barkselius:

skriven

Hon är så galet duktig!!

Svar: Verkligen! :D
Maria Pettersson

2 Bambi:

skriven

hennes carpool karaoke <3 Detta är fan den mest genialiska brud på denna planet tycker jag :D Så jäkla bra är hon!! :D

3 Netti Starby:

skriven

Hon är verkligen grym Adele! Kram

4 Linnéa:

skriven

Adele är fantastisk verkligen :)

5 CAMILLAESI:

skriven

Adele <33

6 Frida:

skriven

Hon är helt fantastisk :)

Svar: Verkligen! :)
Maria Pettersson

7 linah:

skriven

hon är grym!

Svar: Ja, så sjukt duktig! :)
Maria Pettersson

8 Amanda Jönsson:

skriven

Asså åh Adele är så duktig!

Svar: Ja, typ kär i henne ;)
Maria Pettersson

9 coffeeandcupcake.blogg.se:

skriven

Hon är riktigt duktig :)

Svar: Ja, Verkligen! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: