NÄSTAN HELT FÄRDIG

Nu börjar det närma sig! Jag satt uppe till 23:30  igår och jobbade färdig med min hemtenta så för denna kursen är min examen, så när (om?) jag får denna godkänd så har jag avslutat ännu en kurs och ett år till på skolan! Sen är det bara 1 år kvar! Så jag skrev färdigt i går i alla fall och så skickade jag iväg den till Henriette på jobbet för korrektur och lite kommentarer. När jag får tillbaka den, så ska jag göra den helt färdig och skicka in den, så jag blir av med den innan tisdag. Då är jag ledig de två halva veckorna som kommer innan jag ska jobba hela sista veckan innan jag går på semester. 
Det är så skönt när sommaren kommer och man kan börja göra klart allt, och känna att semesteren närmar sig och jag får återvändag hem!

Älskade västervik! ♥ 

Igår var vi på utflykt med barnen och hälsade på hönor, tuppar och en stor and. Så var vi ute hela dagen i barnehagen också. Det är också ganska lyxigt att kunna gå ut när man vill och hur länge man vill när man är på jobbet. 

Hoppas ni får en grym fredag och en bra start på helgen!
PUSS

Kommentera här: