HELGEN

Helgen som var var toppen! På fredagen var jag bara hemma och tog det lugnt och unnade mig sushi o öl och såg på vänner. Jag firade att mitt första utkast till examen var klart och skickat till Henriette för korrektur. Fick tillbaka den igår och skickade in den till så nu är tredje året på skolan färdigt! Whoooppaaaa. Men så till lördagen, så var jag först till Holmenkollen med ett par vänner och såg på toughest Viking! Det var kul att titta på, men tror aldrig jag skulle orka med och ta mig igenom 1 mils hinderbana med en massa styrkehinder... Uthållighet är inte min bästa vän! Hehe!
Sen på eftermiddagen så satt jag, Henriette och ett par vänner i parken först och hörde på live-musik på musikens dag i Oslo och drack lite öl osv. 



Så gick vi hem till Henriette och satt på takterrassen en stund innan vi gick ut på krogen! Det var en toppenkväll och vi begav oss hemåt när det var ljust ute igen, hehe! 



Nu är jag på jobb hos min extrakotte och han ser på barnprogram så jag ska passa på att läsa lite i min VANLIGA bok som jag äntligen kan läsa eftersom jag inte behöver läsa någon skolbok längre! 
Whoooppaaaa!!! Vi kanske ska gå ut lite i solen också och hoppa lite studsmatta som vi gjorde igår! 


Ha en fin tisdagskväll!
PUSS


Kommentera här: