SEMESTER

Hej hopp! Nu kommer det en bildbomb för de senaste veckorna! Jag har gått på semester, åkt hem, varit två fantastiska dagar i Stockholm och är nu tillbaka i Västervik igen och ligger här på Jennifers soffa och ska snart göra mig redo för att gå ut på galej med några av mina brudar!
Det är så härligt att vara ledig och vara hemma med nära och kära!

Soluppgången på väg hem på nattbussen!
Roadtrip för att hämta Karins soldat.
Bio med mamma och pappa! Vi såg independence day
Fredagsmys hos Sofie :)
Jag har inga ord för det här!!! Hahaha!
Tog en tisdagsöl med Nea!
Saker man gör på sin semester: går hem i gryningen
Att komma hem till de här människorna! KÄRLEK
Ätit den obligatoriska smörgåstårtan hos farmor och farfar.
❤️
Årets faceswap!! Hahahaha
Karin-Karin!
Stockholm

Frukost på sängen ;)
My ladies!

Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen. Ha en toppenlördag!
PUSS
 
1 ♀ Sara Ben's ♀:

skriven

Vad härligt det ser ut!!!:DD

Svar: Det var det! :D
Maria Pettersson

Kommentera här: