EXAMEN 2 OCH 3 AV 4

Förra veckan gjorde jag och min examensgrupp klart de två sista praktiska examener (stavning?) som vi hade! Vi spelade musik i våran konsert om mat och så gjorde vi teater om en dröm. Vi blev skrämda på draman av lärarna och det lät som om vi knappt skulle klara det, men vi fick ett C till slut, så det var ju skönt! 


Så nu har vi två veckor på oss och fixa ihop en teoretisk examen som vi ska framföra den 16e mars. Sen ska det bli skönt med lite ledigt och att få åka hem till mina nära och kära hemma i Västervik.

Just nu sitter jag på kvällsjobb, men vi har precis gjort färdigt läxorna för idag så vi har lagt oss i vartsitt hörn och slappar lite. Lillen är vrålförkyld, så vi tar det lite lugnt idag. Jag är färdig om 40 minuter, så då ska jag dra hem och duscha, äta kvällsmat och så lägga mig och se på 24 innan jag ska sova (nej, jag är fortfarande inte färdig med den än!)
 
Hoppas ni har det fint! 
PUSS 
 

Kommentera här: