JUL!

Hej!

Hoppas ni allihop har haft en fin jul! Det har jag! Jag firade med mamma och pappa och min man. 
 
 
Sockarna på näst understa bilden fick jag av en släkting till Christer. De är helt fantastiska! 
Och tightsen jag har på mig på understa bilden är en julklapp från Christer. Märket är ICANIWILL. Jag fick också böcker, mammas fina hemmagjorda raggsockor, strumpor, skridskor och idag har Christer köpt skidor åt mig! Bortskämd? Nej då, inte alls! Haha! 
 
I morgon ska jag och Christer åka skridskor så ska försöka fota lite då. Har även lite bilder i kameran som jag ska tömma. 
Nu har jag myst ner mig i soffan med en Harry Potter-film och ska snart äta lite kvällsmat. 
Jag har jobbat en stund idag, men det var nästan inga barn så jag är inte så trött än, men ändå skönt att bara ligga på soffan. 
 
Ha en fin kväll!
PUSS

Kommentera här: