NY START

Hej! Detta var länge sen! Sommaren har gått fort vilket har varit både bra och dåligt. Bra för att då fick jag äntligen kommer tillbaka och träffa Christer igen. Min fina nordlänning! 
Och dåligt för att nu vet jag inte riktit när jag ser mina nära och kära hemma igen. Men det dröjer inte så länge hoppas jag. Ska försöka planera ihop en 25-årsfest så att så många som möjligt kan komma upp och hälsa på.
 
Slänger in lite bilder från månaden (derna????) som har gått. Så ska ja försöka börja med detta igen. Hoppas ni har haft en fin sommar och att ni får en fin start på skolan eller jobbet igen. Ja, det börjar bli mörkt igen, men då får man svepa in sig i filtar inne, tända ljus och se på massa serier och dricka te.
 
 
Jag o Christer när vi möttes i Stockholm för två fina dagar! 


Tacos med mina damer


En kväll hos Sofie


9 damer gick på Tarzan och dreglade över Alexander Skarsgård.


En dag på stranden
 

Mamma och jag tog varsin tatuering. Så himla nöjd! 

Jag och Christer gick på tur till Vettakollen, 3 km uppförsbacke! Tungt, men god träning!


 
Lenes fina bebis Kasper! 


Denna vecka som har gått har jag suttit i fadderstyret och haft ansvar för alla som ska välkomna nya elever i  skolan och på fredagen hade vi toga-fest! Det var superkul! :D
 
Och på lördagen fick jag fint hemsläp med mig, hihi!
 
PUSS 

Kommentera här: