ONT I PLÅNBOKEN

Nu ska jag gå och få ont i plånboken igen.. Jag är hos tandläkaren.. Usch! Jag har ju inte ont i mina tänder men tydligen har jag en del hål som måste fixas så det är bara att bita i det sura äpplet och köra på. Egentligen är det bara att passa på när jag är student för då får jag det billigare! 

Får tänka på att jag ska gå och prova bastuyoga, eller hot mojo som satselixia kallar det, med Henriette sen. 

Hoppas ni har en fin onsdag. Nu har halva veckan gått och det är dags att börja tänka på helgen igen! Det går så fort! Har ni några planer i helgen? 

PUSS
1 Netti Starby:

skriven

Vad tråkigt för det är verkligen dyrt att gå till tandläkaren men du gör rätt i med att passa på när du får studentrabatt! Kram

Svar: Ja, men verkligen! Ska försöka gå till tandläkarhögskolan nästa gång, där är det ännu billigare för att det är studenter som utför jobbet!
Maria Pettersson

2 Petra:

skriven

usch vad tråkigt det är dyrt och till tandläkaren.

jag är själv glad att jag aldrig har haft något hål

Svar: Ja, var glad för det, hehe! ;)
Maria Pettersson

Kommentera här: