NÄR MAN HAR TID

En kväll som denna, när jag var färdigstädad kl 18:30 så tog jag fram min gitarr. Det är inte ofta jag får tid till det, men idag fick jag det! Så mysigt att plinka och öva på lite ackord. Man kanske kan bli duktig en dag! Hehe! 


Hoppas ni har haft en fin kväll! 
PUSS 
 
1 Ida Lindborg ♡:

skriven

vad mysigt:)

Svar: Ja, det var det :) Ha en fin fredagskväll!
Maria Pettersson

2 Erika:

skriven

Vad trevligt med en sådan kväll :)

Svar: Ja, verkligen! Hoppas du får en trevlig fredagskväll! :D
Maria Pettersson

3 NICOLE:

skriven

Å vad härligt..

Svar: Ja :)
Maria Pettersson

4 emma:

skriven

har alltid önskat att jag kunnat spela gitarr men tyvärr... de där ackorden går inte in i hjärnan plus att mina fingrar är så små o korta haha..

Svar: Jag är inte så bra jag heller, men övning ger färdighet! Har inte så långa fingrar jag heller.. :P
Maria Pettersson

Kommentera här: