FRIDAY

Då var det fredag igen! Hur ofta kan man säga att tiden går fort? 
Dagen idag har varit bra, varit ganska trött och lite halvt dåsig typ. Tror det är pollen som har börjat komma igång på riktigt här.. Men jag gick till gymmet efter praktiken och tryckte på rejält på armar, axlar och bröstmuskler. Och då blev jag faktiskt piggare! Så himla skönt! Träning hjälper mot ALLT! 

Nu har jag parkerat mig i soffan med ett glas vin, två tidningar som jag köpte (det var 2 till priset av 1! Yey!) och de två senaste avsnitten av Greys Anatomy som har kommit ut idag. 


Så det blir lugnt ikväll, för jag börjar jobba klockan 10 i morgon. Sen i morgon ska jag ut och äta med några fina damer. 
Hoppas ni får en trevlig fredagkväll vad ni än hittar på! 
PUSS 
1 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

skriven

låter som en perfekt kväll :)

Svar: Det var det! :D
Maria Pettersson

Kommentera här: