FOTBOLL OCH MIDDAG

Igår hade jag en väldigt trevlig lördag. Den började med att jag jobbade med min extrakotte och vi gick på bio! Nicke nyfiken i rymden! Den var bra, tyckte till och med jag, hehe! 
Sen drog jag hem o sov en stund innan jag mötte upp ett par av tjejerna från jobbet och gick på fotbollsmatch på Ullevål stadion. Vålerenga mot Rosenborg. Det var så kul och vi hade med oss två från nord som hejade på Rosenborg så vi hamnade mitt i deras hejarklack!  
De vann med 2-0 och en av oss var inte lika nöjd som de andra! Jag försökte hålla mig neutral, hehe!

 

Ett filmklipp publicerat av @kinevolmertApr 3, 2016 kl. 2:32 PDT


 
 
Sen gick vi ut och åt på Jacob Aall och drack lite vin och pratade tills de stängde. Sen bar det av hem i säng.
 


 
Idag har jag rensat i kläder och lagt ut lite som jag ska sälja av på bloppis här och även på finn.no - norska blocket. 
Jag har också pluggat en del och hunnit med och se gossip girl, hehe. 
Nu ska jag se på springfloden på SVT innan jag lägger mig med skolboken. 
 
I morgon börjar jag praktiken igen! Önska mig lycka till!
PUSS 

1 MALIN:

skriven

Härligt med fotboll - det ser roligt ut :) Lycka till imorgon! Kram

Svar: Tack så himla mycket! :)
Maria Pettersson

2 Linnéa Larsson:

skriven

Svar: Ja de ser nog riktigt bra ut med ett par solbränna ben!! Låter som du har haft en bra dag, härligt! :) Ha en bra morgondag! Kram

Svar: Tack så mycket! :)
Maria Pettersson

3 Louise:

skriven

Härligt! :)

Svar: Ja :)
Maria Pettersson

4 Henrietta Nylund:

skriven

Vad kul!

Svar: Jaa :D
Maria Pettersson

5 Amanda Jönsson:

skriven

Låter härligt det där!

Svar: Det var det :)
Maria Pettersson

6 Bambi:

skriven

Låter onekligen som en rätt grym lördag måste jag säga :D Härligt med fotbollsmatch också.

Hoppas praktiken gick bra för dig idag.

Svar: Det var så kul med tjejkväll! :)

Tack för det, det går jättebra!
Maria Pettersson

7 Tilda Barkselius:

skriven

Åh vad roligt med fotbollsmatch!

Svar: Ja, det var toppen! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: