MINA ENDA BILDER FRÅN TURKIET

Hej hopp!
Nu är jag hemma, med lite blandade känslor.. Det har varit en fantastisk vecka och jag har fått slappna av och solat och badat. Men det kändes idag när jag satte mig på flyget att alla andra skulle vara där och inte jag..
Men men, jag är otroligt tacksam för det jag har haft med normmannens föräldrar! De enda bilderna jag tog på resan med stora kameran var från våran utflyktsdag på onsdagen, så här kommer de!
 
 
Världens finaste semester är avslutad, och i morgon ska jag ligga i soffan och plugga ifatt det jag missat i skolan denna veckan (har nästan bara läst Lars Kepler - Hypnotisören denna vecka, som nu är slut) och äta chips! Sista dagen på semester, hehe!
 
PUSS 
1 MATILDA ROSQVIST:

skriven

vad härligt :D

Svar: Det var det verkligen! :)
Maria Pettersson

2 voiceofmartine:

skriven

Ser kjempekoselig ut :-)

Svar: Det var det :)
Maria Pettersson

3 Linnea:

skriven

Åh, ser så härligt ut!

Svar: Det var det :D
Maria Pettersson

Kommentera här: