ENSAM BLIR STARK

Hej hopp!
Idag har jag praktiskt prov i musik i skolan. Jag ska lägga upp till 10 musikaktiviteter som passar för barnehagebarn och så kommer läraren välja tre-fyra aktiviteter som du ska genomföra med mina klasskamrater. Spännande... Klar för och göra bort mig så att det räcker och bli över för detta årtionde... Önska mig lycka till!

Igår kväll var jag rastlös, så jag åkte upp till mitt berg och tittade på en magisk solnedgång.

 
 
Och satt och tänkte på hur mycket jag älskar den här staden, men ändå inte känner mig riktit hemma här just nu. Det är sjukt hur fyra ord från någon man tycker om så himla mycket kan göra att man mår så här. Jag känner mig faktiskt fruktansvärt ensam just nu. Jag har egentligen ingen som står riktigt nära här längre, med tanke på att jag inte bor med någon om de vännerna jag har har ju sina liv här redan, så ska man hinna ses måste det planeras in i minsta detalj.. Jag saknar någon som jag kan ringa och vi kan ta en cig eller ta en promenad med, spontant, inom en halvtimme... Å andra sidan är det väl bra att jag vänjer mig vid att vara själv och bli stark i mig själv igen.
Så jag har stor hemlängtan och längtar till jul då jag förhoppningsvis får åka hem och vara hemma i en vecka! 
Men jag gör så gott jag kan och hoppas på det bästa.

Hoppas jag kickar ass på provet och att eran veckan blir bra!
PUSS 

Kommentera här: