PARIS

För 2,5 år sedan besökte jag Paris på min tågluff runt Europa. Nu sitter jag hemma och läser alla nyheter jag kan om vad som har hänt. Hur är människor funtade i huvudet när man väljer och ha ihjäl och skada sammanlagt 300 personer? Pga att man har olik tro. Varför väljer man att ta en människas liv? Jag sitter här med ilningar längs ryggraden som inte bådar gott.. Jag tänker på alla som var där, jag tänker på alla som är anhöriga till omkomna och skadade. Det måste vara bland det värsta samtalet man kan få i sin telefon i sitt liv. Jag hoppas att det aldrig kommer drabba mig, men så som världen ser ut idag så ligger det tyvärr kanske närmare i framtiden än man tror.
 
 
Ha en fin lördag allihop och ta hand om varandra och säg till de ni älskar att ni älskar de! Den här världen behöver mer kärlek än någonsin just nu.
PUSS 

Kommentera här: