SOMMARLOV

Herregud! Aldrig mer examen på eftermiddagen.. Hela dagen har gått åt åt att vara nervös! Men jag har hållit mig sysselsatt, jag städade hela lägenheten i morse vid kl 9. Jag torkade till och med golvet (!!!), vilket var gött att komma hem till. Och så ska jag bädda in nytvättade sängkläder i sängen innan jag går och lägger mig ikväll!
Men till examen! Det gick bra, jag har en bra känsla. Jag klarade av och svara på det flesta frågorna de hade och jag pratade på. Jag vet inte om det var bra svar, men jag fick sagt nåt på det mesta. Så godkänd är jag, men så får vi se om det blir nåt högre betyg än det.
 


Så idag, i klänning och kofta från BikBok, hatt från H&M och ett par sprillans nya Converse från Turkiet (och lila nagellack från Essie) så säger jag skål och firar att jag är halvvägs i min utbildning nu! Whooopppaaa! 
Nu framöver är det jobb, extrajobb och träning som gäller fram till jag går på semester. Redan veckan 24 har jag mina första semesterdagar och då ska jag åka till Stockholm med mina girls! Längtar!!

Nu ska jag lyssna på musik, städa undan alla skolböcker och papper som ligger och dräller här hemma, som jag inte hann i morse. 
Ha en fin kväll!
PUSS

Kommentera här: