PODCASTS

Jag är en sån människa som inte klarar av att ha det helt tyst runt mig. Det måste vara lite musik, tv eller någon som babblar i bakgrunden när jag är hemma själv. Då, kommer de här podcastarna till hjälp. Jag tänkte jag skulle tipsa om de jag lyssnar på. 
 
Alex och Sigges podcast, som kommer på fredagar. Adam och Kompani (där Carin Da Silva också var med förr) som kommer på tisdagar. Barnvagnspormenader med Louise Hallin som är expert på barn. Den är väldigt spännande att lyssna på efter som det är mitt yrke. Hemma hos Gry har slutat, men jag lyssnar i bland på de gamla avsnitten för de var så himla härliga! Och så systrarna Schulman och Widell som kommer ut med sin pod på fredagar, vilket är så bra, då vet man att det är helg när man går hem från jobbet ;)
 
Trevlig lyssning!
PUSS

Kommentera här: