JANUARI- MARS

Janari hade mycket fokus på träning och på att komma i gång efter att ha legat på latsidan hemma över julen (precis som jag gör nu, hehe) 
Men jag hann också med lite myskvällar hemma. 




Thinking out loud - Ed Sheeran (Alex Adair Remix)
 
I februari så drog jag och Maria upp till Tryvann och åkte skidor en kväll. Det var väldigt mysigt och jag lyckades stå upp på skidorna hela kvällen, haha! (Bambi på hal is)
 
 
Det blev även en stughelg som var supermysig, med tjejerna från jobbet! 


 
I mars blev det vår, men också lite snö till slut. Jag köpte mig världens finaste tröja på bikbok, fortfarande helt kär i den och längtar till det blir vår igen så jag kan använda den.
 
Det bev mycket skidor eftersom det var skid-VM i Falun.
 
En härlig vårdag innan jag skulle till skolan.
 
Tapaskväll med jobbet. Hur mätta blev vi? 
 
Så hade vi en fantastisk lördag uppe på Holmenkollen när herrarna körde 5 milen runt där uppe. Vi drack och skålade och så tog vi oss hem till Karoline och dansade och sjöng. 

Och så kom Karin-Karin och förgyllde ett dygn, och vi drog på Katy Perry! Whoopppaa!! 

 

👌😻 #katyperry #telenorarena

Ett filmklipp publicerat av Maria (@headoverheels91) Mar 20, 2015 kl. 4:33 PDT


Och jag klarade även av att lyfta 60 kg med mina benmuskler vilket jag är så sjukt stolt över! Boom!


Uptown Funk - Mark Ronson & Bruno Mars

I morgon kommer April till Juni! 
PUSS 

Kommentera här: