TURKIET - FLYGRESAN HEM..

...var denv värsta i mitt liv. Redan på vägen i flygbussen kände jag att det var något i kroppen som inte stämde. När vi stod i  bagagekön, så trodde jag att jag skulle svimma. Det var folk överallt och lång kö. Sen när vi väl hade checkat in bagaget så var det 100 år lång kö till pass - och säkerthetskontroll... Och jag mådde sämre och sämre. När vi väl kom på shuttlebussen så började jag gråta.. Då ville jag bara hem.
Sen den där jävla flygresan.. Det var ett plan som hade svårt att landa pga det stora åskovädret som härjade över Alanya. Så skulle vi självklart upp och igenom det där. Piloterna förvarnade om att det kunde bli turbulenspå vägen upp. Fy satan... jag trodde verkligen att nu är det kört. Det skakade och tappade höjd.. Fy fan. Tack gud för min lugna norrman! 

 
Note to self: ta valium nästa gång det är oväder...
 
Men vi landade tryggt och sen åkte vi hem så jag fick lägga mig i en säng.
Nu går jag på penicillin i en vecka... Men jag ska pallra mig i väg till skolan runt 11:00 i dag för att delta i grupparbetet vi håller på med innan praktiken.
 
PUSS

Kommentera här: