PENICILLIN, PLUGG OCH PRAKTIK

Nu börjat allt bli  som vanligt igen!
 
Den här veckan har inte varit min vecka... I måndags fick jag värsta klådan på kroppen av mitt penicillin som jag hämtade ut på morgonen.. Så på tisdagen efter grupparbete och vägledning i skolan så åkte jag till legevakten igen.......... Så trött på det stället!
Så aa, det har gått lite emot mig. Som tur var så hade norrmannen pepptalk med mig i onsdags kväll. Han är fantastisk!!!
 
I fredags kväll satt jag och en klasskamrat och gjorde färdigt ett grupparbete som skulle vara inne idag. Vi satt till klockan nio på kvällen... Suck.. Men nu är det klart och jag har skickat in det i dag.
Och i morgon börjar jag praktiken i en helt ny barnehage. Det ska bli spännande.
 
Nu ska jag se på 24 och mysa lite innan jag ska fixa frukost och sånt till i morgon!
PUSS 

Kommentera här: