HEMTENTA............

Suck pust stånk och stön! I Skrivande stund har jag 1756 ord kvar på min uppsats om hur man ska få in religon och samhällskunnskap i barnehagen. Och nu sitter jag lite fast! Jag behöver hjälp, så jag ska läsa lite i mina böcker så får vi se om jag får nån inspiration. Sitter här med min vapendragare Frank og skriver på varsin dator på Espresso House precis vid skolan. Det rengar och är skittråkigt väder ute så det är mysigt och sitta på café med en varm kopp kaffe och en massa mummel runt omkring och lite musik eller en podcast i lurarna! Då jobbar jag som bäst, med mycket ljud runt omkring.
 
Bild från igår från Joe and the Juice.
 
Hoppas inspirationen kommer! Ska försöka ha ett första utkast färdit till i morgon så det bara är och renskriva, sätta källhänvisning och innehållsförteckning på lördag. Så det är bäst jag jobbar på nu.........
 
PUSS

Kommentera här: