Spindelattacker, storstädning och matlagning.

God morgon!

Igår samlade jag på mig 72000 vuxenpoäng!
Inte nog med att jag pratade med min chef om hur framtiden på jobbet kommer se ut för mig eftersom att jag ska plugga i 4 år.

När jag kom hem, stekte jag upp en hel fläskfilé och frös in det som inte blir middag igår och lunchlåda idag.
Sen medan jag lagade mat så såg jag en spindel som kom fram från under soffan.... Kanonkul...
Men det var bara att snöra på sig ett par converse och trampa den lille jäveln!
Det var ju en himla bra spark i röven på mig själv som gjorde att jag städade som fan hela kvällen medan jag pratade med Jennifer över skype hela kvällen!
Så nu är lägenheten höststädad, garderoben är någorlunda i ordning och det enda som fattas nu är att skrubba ur ugnen!

Tränade gjorde jag i går morse också! Idag blev det inget för jag har inget band som jag måste ha för att komma in på gymmet, utan måste köpa ett i morgon när jag ska träna.

Nu ska jag packa ner min matlåda och mitt frukostägg och cykla i väg till jobbet!
Ikväll kanske det kommer lite berlinbilder, för ikväll ska jag inte ta i så himla mycket för jag jobbar tidigti morgon.

 


Trött Baja!

Hörs senare! Ha en fin dag!
PUSS
 

Kommentera här: