To make you feel my love

Tjena!

Säger som jag sagt så många gånger förr när jag gjort nåt speciellt: BILDER KOMMER! Från Stockholm alltså.
Jag sov i måndags pga tågresan, eller ja, bussresan. I tisdags var jag hos mysis och igår jobbade jag övertid, så ja, jag har haft lite fullt upp, men i morgon ska jag försöka sätta mig ner med det.

Allt annat bra just nu faktiskt. Det är vår, solen skiner lite varje dag, och jag har fantastiska vänner och arbetskamrater som alltid finns för mig! (Och ni fina familjen i Västervik så klart)

PUSS


I know you Haven't made
Your mind up yet But I would never
Do you wrong I've known it
From the moment That we met
No doubt in my mind Where you belong

To make you feel my love


1 autobiographical essay:

skriven

Photos of such kind are really nice and unusual as for me!

Kommentera här: