Seg men utvilad.

God morgon!

Jaha, då var det helt plötsligt tisdag igen. Satan vad tiden går fort! 

Jösses va trött jag var igår kväll. När jag kom hem så låg jag och solade en stund på baksidan, men sen kom familjen hem så då ville inte jag vara i vägen. 
Så då satte jag mig med Kim en stund. Sen fick jag huvudvärk efter maten och ville bara sova.Så jag tog en dusch, la mig i soffan, men flyttade ganska snart över till sängen. Däckade till One Tree Hill kl 22:00 typ.

Och inte tror jag det blir bättre ikväll... vaknade 05:22 av att Kim kom och la sig i sängen efter att ha sovit hela natten på soffan, haha! Asså den snubben är ju inte klok! ;)
Men jag jobbar senvakt idag, så det blir bara hem, laga mat och ockupera tv-n. Lagfinal i gymnastik idag, damer :) 

Men nähä, nu måste jag pallra mig upp ur sängen och sätta lite fart! 
Hörs kanske senare :)
PUSS

Kommentera här: