When you get worried, I'll be your soldier.



Jag är förresten fortfarande helt insnöad, sen ungefär en månad tillbaka, när jag lyssnade in mig på snubben innan Lene och jag skulle på konserten!

I'll get it if you need it,
Ill search if you can't see it.
You're thirsty, I'll be rain
You get hurt, I'll take your pain.

I know you don't believe it,
But I said it and I still mean it
When you heard what I told you
When you get worried I'll be your soldier




1 Savannah:

skriven

Ååh, Gavin DeGraw är så bra! :D

2 Melissa - Livet i ett Fängelse!:

skriven

hoppas du sovit riktigt gott, själv har man råkat vända på dygnet så inte ens kommit i säng än. Mn jag får skylla mig själv :D

Har du några planer för dagen din idag?

3 Victoria:

skriven

Så fin sang, og kjempe fint bilde :)

4 Melissa - Livet i ett Fängelse!:

skriven

Svar:

sånt är så sjukt svårt när sängen är sådär perfekt varm och mjuk och hela kroppen är avslappnad och man vill verkligen inte kliva upp och avbryta de :D

Jobbar du fast eller är de bara tillfälligt?

5 Savannah:

skriven

sv; Önskar att jag hade varit där!



Haha, jag känner mig sinnessjuk egentligen men det är Logan Lerman ;) Han är awesome :3

Kommentera här: