J.Edgar - Leonardo DiCaprio

Okej, nu har markören stått o blinkat i inlägget i 20 minuter utan att jag skrivit något. 
Jag har många bollar i luften, pratar med mannen (reseplaner), läser bloggar och så försökte jag samtidigt hänga med i NCIS-avsnittet som gick i bakgrunden, men det gick inte, så jag fick spola tillbaka och pausa. Jag får titta färdigt på det när jag har tid.

Igår kväll såg jag på Melodifestivalen. Jag säger bara Molly Sandén! Vilken brutta!! Sen säger jag inget mer, det är bättre om jag är tyst, annars kommer det bara att komma ut en massa fula ord här. Dumt...

Angående rubriken så har jag hittat en ny film med Leonardo DiCaprio som verkar spännande. J.Edgar heter den och handlar om J. Edgar Hoover som var direktör över FBI från 1924-1972! Det är det längsta en direktör någonsin har suttit!
Hoover beskylldes ofta för att korsa linjen, om ni fattar vad jag menar. Utpressning, olovlig förföljning av politiker osv. 

Leonardo Dicaprio är en av mina favoriter i Hollywood. Det kan bero på att han typ fångade mitt hjärta (som alla andra tjejers) i Titanic men han har gjort mycket bra sedan dess! The Departed, Blood Diamond och Shutter Island för att nämna några!



Här är trailern till nya filmen!


Och en liten bild (som är lånad här)

Så denna ska ses nu nån dag medan jag betar av min sjukskrivning.
Vi hörs senare säkert!
PUSS

Kommentera här: