I came to dance

Tur att jag inte alls kommer vilja stå och svettas i en danslokal framför en spegel med 15 andra tjejer och killar.....Suck! SLUTA VARA SÅ DYRT! 

Fan va kul det är och va fri man känner sig och ingen eller ingenting kan göra en illa när man dansar. Det är bara du i din värld, dina steg, din rytm, ditt humör och musiken som spelar någon roll

Fantastiskt duktiga lärare också! En av tjejerna som startade allt har faktiskt haft dansskola för radio - och tv-kanalen (i alla fall tv-kanal i norge) the Voice! 

streetdance.no

Så ja, vi får väl se vad min vaccination går på i morgon, om jag i alla fall har  råd att att ta en kurs och dansa en gång i veckan! 

Hade jag inte fått ledigt så hade jag lätt betalat 3500 för denna termin och bara jobbat och dansat typ ;)

Nu ska jag göra tråkigare saker...
Diska...
Hänga tvätt...
Duscha...

PUSS

Kommentera här: