Hyttetur i Sverige!

Jag har haft den bästa helgen på länge! Jag har haft det SVINBRA med två kollegor och en vän till de! 
Vi har druckit gott, ätit gott, satt upp partytält och spelat yatzi!  MYYYS!!!
Slevar upp lite collage så får bilderna tala för sig själva :)


Vi stannade till på godisbiten i Charlottenberg! SHIIIT va mycket godis det fanns! I was i 7th heaven!

Vi handlade mat till helgen och lite gott att dricka. För övrigt andra gången jag själv går in på systembolaget sen jag fyllde 20, i Sverige. Här i Norge har jag ju fått köpa vin och sånt på Vinmonopolet, upp till 22 % tror jag det är. Lite så där kul information kanske.. eller jag vet inte ;)


Från vänster: 1.Elisabeth svingar lite golf utanför verandan 2. Vi drog till Sunnes golfklubb och hämtade klubbor och köpte fler golfbollar 3-5. Det var en himla fint träd utanför golfklubben! Härligt att det äntligen blommar ute!

På fredagskvällen tog vi lite öl och vin och knaprade snacks och snackade en massa skit! Jäkligt mysigt hade vi det med en massa tända ljus och musik på.

1-4. På lördagen hade Elisabeth ett projekt till oss: Sätta upp ett partytält! Det var skitkul, vi gjorde lite fel, men det kom efter vart. Radion och ölen var med ut, så vi kunde pausa då och då!



1-6. Det skruvades, lästes i bruksanvisningen, en slurk öl slank ner medan vi arbetade i strålande sol!


1-2. Jag passade på att ta lite bilder på det fantastiska landskapet som man såg ut från verandan!
3-4. Vi fick upp partytältet och satte in lite lyktor och pynt på bordet. Sen satt vi där hela i stort sett.


Fantastiskt fint!


1-4. Nåt annat som Elisabeth kan är att laga mat! Satan i gatan va gott det var! Jag fick även med mig en bytta hem med både mat och sås! Fy faaan ass!


1-4. Som sagt i går kväll satt vi i partytältet hela kvällen efter maten och spelade yatzi och pratade, lyssnade på musik och mös med bålet som vi hade tänt! Tror ni jag hade det bra eller?

Idag käkade vi god frukost, småfranskor med en massa gott pålägg!


Innan vi packade in oss i bilen svingade Lene lite golf.

Sen stannade vi återigen i Charlottenberg och shoppade lite grann, handlade upp oss på mat och käkade KEBABTALLRIK!!! Äntligen riktig svensk kebabtallrik. Den satt jävlar där den skulle.

Var väl hemma för 5 timmar sen och har packat upp och kört en tvätt.
I veckan ska jag fota det som jag handlade. Blev ett linne, en kofta, tight, halsband och örhängen. Det mest är från Cubus för det var 30% rabatt på hela butiken. NICE.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och ha Adam Live på i bakgrunden och läsa ifatt bloggarna jag missat i helgen.

Denna vecka blir fin: jobbar en dag, ledig på tisdag och så är det tre dagar till helg igen!
PUSS
1 Linsen:

skriven

Satan i gatan vad gött allt detta lät & såg ut! =D Det var du värd <3

Kommentera här: