Birthday girl!

Så där nu kommer det en liten bildbomb från min födelsedag!
Börjar från början, även om ni redan sett den första ;)

Frulle på sängen är aldrig helt fel

Av hjärtat fick jag denna underbara parfym med två tillhörande body lotion-tuber! Tack finaste ♥


När jag kom hem hoppade jag runt och spralligare än vanligt ;)


Fick i mig en massa pannkakor som lunch!


Dennis hjälpte till att föreviga min stora dag ;)


(Info: örhänge från cubus)
Sen var det dags att göra sig i ordning, det här blev resultatet!


(Info: Klänning från Gina Tricot)
Är väldans nöjd med min outfit!


SKÅÅL!


Detta fick jag av brudarna ovan och Sofie (som var i Göteborg i helgen)! Taack tjejer ♥


Whoopaaa!



Det var många fina som var med firade: Malin, Mikan och Sandra!



Och av Malin och Mikan fick jag det här klockrena setet!! HAHAHA

Tack så himla mycket för allt och till alla som gjorde min dag till en hej dundrande födelsedag!
PUSSAR I MASSOR

Kommentera här: