Återträff med fina flickor!

Igår hade vi en jättemysig återträff med fina flickor hemma hos Jonna, som är på besök från Uppsala.
Hon har ju även hunnit fylla 20 så det blev lite paketöppning också!


Jag hade på mig en klänning från H&M


Josse sötnos ;)


Vi spelade kubb, tyvärr vann det här laget...


Sen öppnade Jonna paket. Här öppnar hon Jessicas paket.


Den här fina skylten fick Jonna av mig. Det blev lite födelsedagspresent/inflyttningspresent för hon och kärestan har fått ny lägenhet! :)


Sen proppade vi i oss mat tills det spröt ut ur öronen på oss i princip. Jonna hade även gjort en supergod smulpaj med rabarber och bär till efterrätt! MUMS


Här är fina Sarah och fina G!

Kvällen slutade hos mig med Big Brother. Det kändes lite skönt att vara tillbaka i det gamla soffhänget igen.

Men jag måste erkänna att jag längtar tillbaka en massa. Mest med tanke på mitt hjärta men även till själva staden och atmosfären. Jag har aldrig mått så bra som jag gjort i Oslo.

Nu ska jag faktiskt gå ner och ta igen mig en stund. Har faktiskt börjat rensa min garderob i morse (vuxenpoäng!)
Jag ska ringa till Karin sen när hon slutat! Äntligen får jag träffa henne!

Ha de göttans!
PUSS

Kommentera här: