Soon to come!

Hello!

Hard work work all week long! Förutom i helgen, då har jag tagit det lugnt och inte gjort så himla mycket. Var på inflyttninsfest hos Mikan i lördags men det blev inte alls sent, vilket var skönt.

Idag har jag jobbat på dagis! Massa kul har vi haft. Vi har varit ute och börjat städa upp på gården och sopa osv så att de får bort allt grus! Det är verkligen skönt väder ute vissa dagar, och jag kunde gå runt i tjockbrallor och vanlig hoodie.

Nu ska jag snart laga mig lite mat och sen i kväll ska jag ta tag i träningen igen efter att varit förkyld den gångna veckan.

By the way, jag åker ju för guds skull hem och hälsar på på torsdag. Kommer då vara hemma i 6 dagar! Skapligt nice det ska bli! Jag och mamma ska bl.a. åka till Linköping på tisdagen och bara shoppa, hon och jag.
M Y S

Ha de göttans, så ska jag försöka uppdatera med lite bilder sen!
PUSS


Kommentera här: