Långhelgen i Ronneby!

Nu är det faktiskt på tiden att jag lägger upp lite bilder från Ronneby här! Det är faktiskt snart en vecka sen jag kom hem ;)

Jag var där onsdag till söndag hos familjen Bäck/Edström. Det var himla nervöst att träffa Kims föräldrar, men det visade sig att jag hade varit nervös i onödan ;)


Sötaste Lina som ligger och kelar med Kim på golvet!


Hur gott?


Det andra kärleksparet hemma hos mamma Lotta!


Sötnosarna nr 1 och 2!





Och i förrgår hade vi som sagt 2 månader! Det går fort när man har det bra ;)


Och sist men inte minst, mina nya favoritchampinjoner: stekta färska med en massa pressad vitlök!!!!
MUUUMS!

Åh, så duktig jag har varit, nu var det klart!
En tyngd borta från axlarna, haha!

Nu ska jag uppdatera CV och så ska jag beställa biljetter åt mamma och pappa till deras Oslo-besök!

Ha de gott så länge, tills vi hörs igen!
PUSS

Kommentera här: