I can't wait

Hej!
Jag börjar med att säga att igår jobbade jag som en galning och satt enbart på lunchen och trots det var jag sjukt duktig och gick hem från jobbet, vilket tar ca 40-45 min!
Det var väl tur att jag gjorde det för sen blev det bara Grey's och film hela kvällen. Så himla skönt när man är så trött!

Just nu ligger jag och är vaken i fall barnehageresursen skulle ringa. Jag ska, om jag inte ska jobba, åka bort till Aker brygge, hamnen i Oslo.
Jag tog tag i kameran häromdagen och knäppte några bilder och upptäckte att jag saknade det! Tyvärr kan jag inte visa er så mycket eftersom min dators internet inte samarbetar...

Ja, vad händer annars här? Inte så mycket just nu.
Jag längtar till Skid-VM just nu. Då blir det folkfest på hög nivå :)

Nu ska jag snart gå upp! Hoppas ni får en bra dag!
PUSS


Jag måste erkänna att jag är väldigt sugen på mammas och mina kickass kanelbullar, men jag och Linda har ett vad, inget onyttigt och ingen sprit till 7:e mars, så dröm och glöm!

Kommentera här: