Året 2011 - November

November månad började med alldeles för mycket tankar och nojande från min sida! Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen... Men de löste sig till slut ♥


Mös omkring i min onepiece

Jag och Miranda tog fingrarna ur röven (som jag skrev) och gick och såg nya Twilight-filmen!
Och nu är det bara en kvar!!

Dagen innan jag fyllde 20 hade jag och en trött Kim myskväll hemma hos honom med hemmagjord pizza och lite!


...och en jättegod parfym från DKNY :)


Hade en fin födelsedagsfest med många fina!





För övrigt bestod november av att vakna av fina sms, ett leende på läpparna och en fin rosa himmel, sådär som den bara blir innan solen ska gå upp!

En mycket bättre månad än de två föregående!

Det får faktiskt lov att bli tre låtar i november!

Bruno Mars - It will rain Spotify Youtube
Rihanna - We found love Spotify Youtube
John Fogerty - Hot rod heart Spotify Youtube

11 down one to go!
1 Natalie - Country music fan:

skriven

Vilken läcker blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

Kommentera här: