För 334 dagar sedan...

...så var jag i ungefär samma position som jag är i idag!
Enda skillnaden är att jag har en liten liten trygghet i Norge i och med att jag har lite kontakter och gamla god vänner kvar där.
Eller det finns en skillnad till, en stoor skillnad, jag hade ingen pojkvän som väntade på mig i Norge förra året när jag, Linda och Malin drog iväg mot ett helt nytt kapitel i våra liv.

Så nu är det dags igen, om 3 h och 20 min så rullar bussen först mot Göteborg och sen till Oslo. Det kommer bli lite konstigt när jag inte varit där på så länge men jag kommer in i det ganska fort igen med tanke på att min förra vistelse varade i inte mindre än 8 månader.

Blev väckt av ett fint sms i morse vid 06:35 ♥ Sen somnade jag om en stund till.

Så nu rensas rummet på onödigt skit ;)

Och snart bär det av ner till stan för en sista lunch med familjen på ett tag! Vi ska äta på Kina och så följer alla mig till bussen!

Hoppas ni får en fin dag!
PUSS


Har en massa fjärilar i magen som flyger omkring. Det är med blandade känslor som jag vill gå på stadens gator och torg igen med tanke på vad som hänt i min fina stad... Anar att det kommer att fällas en tår eller två i morgon när jag går ut...

Kommentera här: