Sommaren har bara börjat

Hej!

För det första så vill jag bara säga tack till Linda som smög sig in på min blogg och skrev ett inlägg som var ganska glädjande! PUSS på dig!!

De här dagarna har jag inte gjort allför mycket, bara tagit det lungt och myst i min favoritstad.

Jag, Miranda och Nghi var och promenerade lite på operahuset häromdagen!


Knäppisar ;) Jag fick av nån konstig anledning inte vrida på bilden i Mirandas dator, därav den konstiga vinkeln.

Igår kväll var jag i Frogenerparken med några bekanta och spelade lite fotboll och bara tog det lugnt. Himla mysigt :)

Jag ska nu steka mig lite ägg till brunch och sen gå ut och sola lite tror jag.
Tar med mig musik ut i köket  och njutr av Robyn, Linnros m. fl. genom mina nyinköpta (sjukt snygga, sjukt bra ljud) hörlurar!



Ha de fin dag!
PUSS

1 Helena:

skriven

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så jag vill bara säga hej

Kommentera här: