7 months done - 1 to go

Tänk er att i förrgår var det sju månader sen jag, Linda och Mallan körde in i den nya obekanta staden Oslo! 7 M Å N A D E R!!! Som har tagit vägen vart?

Det kommer svida som fasen att säga hejdå här nu. Visserligen ska min roomie Miranda också dra hem över sommaren men ett annat stolpskott ska vara kvar här och det känns skittråkigt att behöva lämna.
Sen har man gjort somrarna hemma ett tag nu, i hela 19 år...

Men aa sånt är livet! Det är väl någon mening med att jag ska åka hem tänker jag.

Påsken har varit oerhört lugn, inte tagit i allt för mycket. Jag jobbade igår och ska snart i väg och jobba på ålderdomshemmet nu i ett par timmar vid klockan 12.

Hoppas ni har det bra!
PUSS

 
Jag vet vad som måste göras
ändå sitter jag kvar här, i ett
sista kapitel, som jag har
förälskat mig i

Kommentera här: