Lindas och mitt krypin

Här kommer bilder från vårt boende!!!


Jag borstar tänderna i köket/allrummet


Världens minsta basketkorg


Bättre översikt över allrummet/köket


Så här ser det ut när man kommer in i mitt och Lindas rum. Den byrån på bilden är min! Linda har en likadan lite längre bort.


Linda är så här glad för att vi äntligen fått ett rum :D


Vår fina fotovägg som förhoppningsvis kommer utökas en massa!!!


Och vår fantastiska hylla med massvis förvaring :) Detta är sett från sängarnas håll.


Jag och Linda innan hennes intervju ;)


En lite smått nervös Linda! Sötnos är vad hon är :)

Nu ska vi snart gå upp och baka bröd så vi har någon kvällsmat och frukost :)
Ha de gött, och hoppas Jonna är nöjd med dagens uppddatering ;)

PUSS







1 ida:

skriven

vad myyysigt ni bor : D

Kommentera här: