Ledig fredag!

Hej hopp!

Idag blir det inget jobb, men där emot ska jag och besöka en fotograf i dag och snacka lite assistentjobb! Åh, det vore så klockrent om jag kunde få in en fot där också, min älsklinghobby liksom!

Igår kväll var jag sjukt trött, men jag höll mig vaken till klockn halv ett så att jag kunde ta lite sovmorgon i dag. Det var en välbehövlig sådan, efter att ha gått upp halv sju nu flera mornar i rad.

Jag bara undrar en sak, vart tar tiden vägen? Det är snart november gott folk!
Heelt sjukt vad det springer i väg. Just nu skulle jag gärna vilja att tiden stannar av lite så att jag får den tid jag vill och ha och behöver här i Oslo...

Nu ska jag försöka hitta tillbaka till Nordea-banken där vi var förra veckan och hämta mitt bankkort så att jag slipper använda mitt svenska sen när jag fått lön.

Men ni får ha det gött så hörs vi!
PUSS

PS: Jag ska försöka bli bättre på att blogga! DS

Kommentera här: