Tack för alla gratulationer!

Hej!

Här sitter jag i sängen, nyduschad och genomförkyld... ja, igen! Har sån otrolig tajming med förkylning och feber. Den här helgen är det liksom min födelsedagshelg! Och jag lyckas och bli sjuk den dagen vi får gäster också...
Inte okej...

Men men, jag får hoppas att jag mår lite bättre till kvällen.

Igår hade jag en riktigt bra födelsedag!
Jag blev väckt med kladdkaka på sängen på morgonen!




Fick ett fint kort från dagiset!


Och en chokladask av Hjalle och Lisa!

Bra kväll i går också med en efterlängtad pizza!
Vi fyra delade på två stycken mediumpizzor och blev proppmätta!


B n'B från Peppes är lätt bland de godaste pizzorna ever!


Två glada själar!

Nu ska jag vänta på att de kommer hem från stan! Själv ligger jag här och dreglar över snygga killar på facebook och i Alias!

Ni får ha en fin lördag och hoppas att den lilla bildbomben kan väga upp ännu en usel bloggvecka! Skyller på internet!
PUSS


Kommentera här: