Balen del 1: Mina foton

Hej!

Idag är jag tröött! Men det ska man väl vara efter all spänning och nervositet som fanns i kroppen i går!
Dagen blev precis som planerat, förutom det f*rb*nnade, j**la väder! När jag kom till Karin så dunrade det på rejält med åska! Synd! Och lite hagel osv. men sen vart det sol ett tag... I stadsparken? Ja det åskade och regnade lite till...
Men som tur var vart det uppehåll när vi tågade ner och när vi stod på Rådhustorget. Annars hade det inte varit så kul längre..

Här kommer lite bilder som jag fotade. Jag ligger säkert på facebook på ett par ställen också.
Jag kommer få fler foton senare att uppdatera med, säkerligen från Johans mamma bl.a.


Det var ju som sagt samling i stadsparken för fotografering och mingel vid klockan 15:00! Det var väldigt mycket folk och både jag och Joanna trampade på klänningarna så fick gå och hålla i de hela tiden. Här har jag och Johan hittat mor, bror och far
.


Sen vid fyra gick kortegen ner till Rådhustorget. Det kändes väldigt högtidligt att gå i ledet där, med trummorna längst fram osv. Och man såg många bekanta ansikten runtomkring oss på trottoarerna! Det kändes som om hela stan var ute och kikade!


Sen lyssnade vi på ett väääldigt lååångt tal på torget, sjöng studentsången och tog på oss mössorna! :)
Efter det tågade vi ner till hamnen...


...och frågan är ju om det inte börjar spåra ur redan här? Nä då, jag bara skojar! De var mest uttråkade av att vänta på båten eftersom vi inte hann med första turen.


Här har vi precis gått av båten! :) Till höger om Johan och mig står Linda och Basse, Karin och Johan B och så kom Jennie med på ett hörn där också!



och på den här bilden tillkom Fredrik, Jim och Nina.


David och Linda :)


Sofie och Oskar :) Vi fick sitta i stallet och käka osv. Det var väldigt trevligt och supergood mat!!


Marika och Sarah=fina brudar!


Va Johan och jag hunriga? Nä, inte alls!! Vi typ slängde i oss maten för vi var verkligen vråålhungiga! Och gott var det! Tyvärr så glömde jag ta kort på efterrätta men den bestod av nån vaniljaktig kräm och jordgubbar! MUMS!



Folk höll lite tal :) Kvällens toastmaster var Thommy som ni ser till höger. Och på bilden till vänster så står alla killar upp och skålar för oss tjejer "dessa vackra varelser" som Albin så fint sa i sitt tal! :)


Malin och Sebastian :) Malin var så grymt fin i håret! Alla var snygga denna kväll!


Efter middagen så blev det att dansa en trång vals på dansgolvet uppe i slottet, sen drog bandet No more Angels igång och körde en massa goa gamla låtar! Då blev det duktigt med drag på dansgolvet!


Här nånstans spårade det ur, HAHA ;) Linda och Simon går loss totalt!


Karin och Matilda rockar loss!

Pappa kom och hämtade mig, Simon, Linda och Karin och skjutsade in oss till stan. Sen blev det palladium i en och en halv timme typ. Jag var så himla seg efter en lång dag!
Men bra var den och den kommer verkligen vara värd att minnas!

Jag vill tacka Cissi för den fina uppsättningen och Anna för sminket och naglarna! :D

Nu ska jag lägga mig och ta det lugnt! Sen blir det morsdag-fika!
PUSS





Kommentera här: