Baldagen är kommen!

Herregud, jag är pirrig som attan! Gud va kul det ska bli i dag, att få klä upp sig i balklänning, få fin frisyr, snygg sminkning, naglar ja rubbet helt enkelt. Jag kommer vara förhoppningsvis skina ända ut i tänderna! :)

Min dag kommer se ut så här i korta drag!
Nu: Vänta på pappa, och sen åka i väg med honom och lämna min cykel hos Simon till i kväll (tänker inte gå hem)
11:00: Cissi kommer och gör min frisyr.
12:15ca: Vi äter här hemma, allihop
12:45ca: Pappa skjutsar mig och Basse till Karin. Ev. hämta Johan vid Peru
13:00-14:50: Sminkas, fotas och umgås hemma hos Karin
14:50: Pappa kommer och hämtar oss och kör oss till stadsparken!
15:00: Mingel, fotografering i stadsparken (kom och säg hej vettja!)
16:00: Kortegen går från Åhléns ner till Rådhustorget
16:45ca: Mösspåtagning på Rådhustorget
17:00 Marsch ner till hamnen (skärgårdsterminalen) och påstigning på båtarna.


Sen vet jag inte hur tidsschemat kommer se ut ute på slottet!
Men hoppas att allt går bra osv i dag!
Jag ska ta massor, massor av bilder och bjuda er på sen!

Ni får ha en underbar dag, det harjag en stooor känsla av att jag kommer ha!
PUSS


Så här ser jag ju ut nu: en MjukisMajsan! Så ska ni få flera efterbilder sen i veckan!
1 Matilda:

skriven

Gud så roligt! Hoppas att allt går jättebra! Du har en väldigt fin blogg förövrigt! :D

Kommentera här: