Tro det eller ej...

...men jag lever, mot all förmodan!
Haha!

Jag har faktiskt legat sjuk i helgen som var så det är därför det har varit supertyst här. Och sen har jag haft en del att göra så bloggandet har fått stå åt sidan.
Men idag ska gottgöra med bilder från i fredags när jag, G, Kajsa och Nea hade tacomys hos den sistnämnda! Massa kul!

Så det kommer snart!
Annars så är det mest plugg plugg plugg som gäller. Slutspurt tror jag detta kallas! I maj månad kring den 18, 19:e där så kommer jag fan få separationsångest från min klass... USCH! Men det är en månad dit och lite till!
Och i morgon går vi på påsklov! Herregud va nice!
Har ni mycket i skolan nu?

Nu ska jag sätta i mig lite mat, jobba med projektarbetesbilderna och lägga in inlägget med bilder från i fredags!
PUSS
1 Linsan:

skriven

Jag har skiiitmycket plugg så jag tror jag nästan döööör.

O så har jag lite beslutsångest.

Ska du ut på fredag?

Kommentera här: