STUDENTEN 2010

Tjena! Jag är så förvånad över hur bra jag mår i dag med tanke på att jag fick i mig en hel del alkohol igår och i natt! :) Mest i natt! ;) Men hes är jag, så det räcker och blir över till halva kvarteret! HAHA

Dagen igår var så himla bra! Jag mådde lite febrigt osv i torsdags kväll och tänkte: "Nej nej NEJ, inte i morgon!"
Men de va bättre så jag tog lite panodil på morgonen innan jag åkte till Lasse!

Min dag i går började vid klockan 5, då gick jag upp och gjorde mig i ordning! Sen drack jag lite kaffe osv.
Sen vid tio över sex stod pappa och jag utanför Linda och väntade på henne, Nina och Jennie. Så åkte vi till Lasse J och åt frukost och drack champange!

Sen åkte vi till skolan för fotografering och lite mingel, men vi struntade i minglet och drog hem till Linda en stund innan kyrkan!
I kyrkan var det lite music of course :)

Efter de var det lunch och sen en massa peppande inför utsparken!!!! Och tror ni inte att den blev försenad?? Varför alltid 91:ornas otur? Microfonen gick sönder så de tog T I O minuter att fixa en ny!


Snacka om att vi bankade på glaset!

Men sen fick vi köra! :D




Foto: Fredrik

ALLA HAR VI SKULDER ALLA HAR VI SKULDER, INGEN HAR SIN OSKULD KVAR, MEN OM DE E NÅN SOM HAR DEN SÅ KOMMER VI OCH TAR DEN, BF07F!!!! FÖÖÖÖÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEEEN, FY FAN VA VI E BRA, FY FAN VA VI E BRA, FY FAN VA VI E BRA, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEEEN, FY FAN VA VI E BRAAAAAAA!!!!


Foto: Mamma
Gladaste EVER!!!


Sen blev det att gå omkring lite på skolområdet och kika på de andra som också sprang ut!
Efter det blev det att åka vagn och jag har aldrig skrikit och sjungit så mycket i hela mitt liv!



Och så kom Rick och klättrade upp i våran vagn och vi började sjunga: "Vem vill gå i tvåan nu, ingen ingen..." eftersom han har börjat om och går ett år efter oss! HAHA så jäkla kul :D
I alla fall så åkte vi lite kortege i stan! Och jägarns va vi vråla!




Foto:Mamma
På våra lakan stod det "På BF går inga sandlådeungar, bara KUNGAR" och på andra sidan hade vi skrivit, de snurrar ihop och våra namn :)

Sen fick jag och Karin åka Mercedes i bilkortegen! :D Så jäkla KUUL!


Foto: Mamma
Skaapligt fräsch



Foto: Fredrik

Sen blev det smörgåstårta och kuvertöppnande hemma hos mig.


Den satt inte fel i brödrosten!

På kvällen åkte hela familjen plus Lina till Karin! Det var supertrevligt!
Och sen blev det räken :)

Här kommer en liten bildbomb på presenter och blommor!







TACK FÖR DEN BÄSTA DAGEN I MITT LIV! :D


1 takai:

skriven

svar:

ja :D

Kommentera här: