Mycket information i skallen...

Hej!

Snacka om att det var trångt i min hjärna i går kväll när jag skulle gå och lägga mig! Med tanke på all information och nya grejer jag måste lära mig på jobbet så gick hjärnan på högvarv.

Men det kommer nog gå bra i slutändan, det är bara att man måste vänja sig vid arbetet.

Så jag sållade lite innan jag somnade i går och läste en VeckoRevyn! Jag har inte läst nåt skvaller eller sminktips på flera månader!!! Så det var välbehövligt ;)



Nu ska jag kika på den nya trailern till Harry Potter och dödsrelikerna del I! Spännande spännande!
Sen blir det lunch och sen stan, på jakt efter en ny bikini! Håll tummarna för att jag hittar nån!

Och i eftermiddag är det jobb från kl: 16:00 till 21:00 som gäller! Och i morgon bitti börjar jag vid 07:00 så vi hörs väl tidigast i morgon eftermiddag innan bion (Eclipse)!

Ha de bäst!
PUSS
1 Leia ♥:

skriven

Alltid kul med skvaller :D

2 Sabine:

skriven

snygg design!!

3 merisha:

skriven

vsg ;) vad har du för dig då?:D

Kommentera här: